کسب درآمد از اینستاگرام با لایک کردن عکس
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام با لایک کردن عکس
جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 8:18 | بازدید : 183 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

چگونه می توان با لایک کردن پست های اینستاگرام در میلیون فرمول درآمد کسب کرد.
هیچ چیز جدیدی در این مورد وجود ندارد. اگر قبلاً در اینستاگرام لایک کرده اید ، در اینجا نیز همین کار است. همانطور که پست ها را در اینستاگرام دوست دارید ، نحوه دوست داشتن شما در میلیون فرمول است. تنها چیزی که نیاز دارید حساب میلیون فرمول و حساب اینستاگرام شما است. من معتقدم که شما در حال حاضر حساب اینستاگرام خود را دارید. حساب فعال اینستاگرام که معمولاً از آن استفاده می کنید. اگر یکی ندارید اینجا ثبت نام کنید برای ثبت حساب کاربری millionformula مراحل زیر را دنبال کنید.

برای ثبت نام حساب جدید اینجا را کلیک کنید.
اشاره! ساده ترین و سریع ترین حالت ثبت نام یک میلیون فرمول تنها با ورود به سیستم Google است. فقط یک کلیک و بس.
در صفحه ثبت نام همه اطلاعات خود را پر کنید ، بررسی کنید تا با شرایط و ضوابط ما موافقت کنید (امیدواریم شرایط و ضوابط ما را قبلاً خوانده باشید) تأیید کنید که یک ربات نیستید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید.
شما یک کد تأیید در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت خواهید کرد (اگر ایمیل تأیید را در صندوق ورودی خود پیدا نکردید ، کادر ناخواسته/هرزنامه را بررسی کنید). ایمیل خود را با پیوند تأیید کنید.
با نام کاربری و رمز عبور جدید خود وارد حساب میلیون فرمول خود شوید. حالا شما آمادگی کسب درآمد با لایک کردن پست های اینستاگرام را دارید.
برای ورود با حساب اینستاگرام خود به millionformula ، اینجا را کلیک کنید.
برای رفتن به صفحه پسندیدن پست های اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.
نکته! اگر در مرحله 5 بالا با حساب اینستاگرام خود وارد نشده اید ، به جای صفحه دوست داشتن اینستاگرام ، به صفحه ورود به اینستاگرام منتقل می شوید. بنابراین با حساب اینستاگرام خود وارد شوید و سپس مرحله بعدی را ادامه دهید.
در این صفحه ، پست های زیادی در اینستاگرام خواهید یافت که نیاز به لایک دارد. شما باید به پست هایی نگاه کنید که برای شما جالب هستند و اگر واقعاً آنها را دوست دارید روی لایک کلیک کنید.
چقدر می توانم برای دوست داشتن پست های اینستاگرام در millionformula درآمد کسب کنم؟
مانند سایر روش های کسب درآمد از طریق میلیون فرمول ، دوست داشتن پست های اینستاگرام می تواند برای شما درآمد زیادی داشته باشد. اکنون فقط با میلیون فرمول ، می توانید برای دوست داشتن پست های اینستاگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. میزان پولی که می توانید برای هر لایک بدست آورید برای همه لایک ها یکسان نیست. آن دسته از دوست داشتن ها هستند که بیشتر از دیگران برای شما درآمد کسب می کنند. آن دسته از دوست داشتنها هستند که حداقل استاندارد ما را برای شما به ارمغان می آورند و برخی از آنها حداکثر حداکثر را برای شما به ارمغان می آورند. مبلغی که برای هر لایک دریافت می کنید بستگی به تبلیغ کننده دارد. هرچه مایل باشند برای لایک به شما پول بیشتری بدهند ، احتمال بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. آن دسته از دوست داشتنی هایی که تبلیغ کنندگان برای هزینه بیشتری پرداخت می کنند ، پس بیشتر از آن درآمد خواهید داشت.

با این حال ، در millionformula ما حداقل مجموعه استانداردی را داریم که هر لایکی برای شما به دست می آورد. این در تلاش است تا کیفیت استاندارد ما را برای کاربران حفظ کند. ما نمی خواهیم شما یک روز کامل را صرف میلیون فرمول کنید و با مقدار کمی پول آن را ترک کنید. ما می خواهیم کسب درآمد از اینستاگرام شما با یک کیسه بزرگ پول نقد بروید. بنابراین ما 0.3 دلار را به عنوان حداقل پولی که می توانید برای اینستاگرام مانند میلیون فرمول دریافت کنید ، دریافت می کنید. با این حال ، این تنها مبلغی نیست که می توانید پرداخت کنید. این فقط حداقل است. حداکثر بدون محدودیت است. همه چیز بستگی به مشتریان مورد پسند اینستاگرام ما دارد.

این برای واقعی است این یکی از آن کلاهبرداری های آنلاین نیست که زمان شما را هدر می دهد. مردم واقعاً از طریق میلیون ها پول به دست می آورند و مزد می گیرند.

برای لایک پست ها حقوق بگیرید.
برای دوست داشتن پست های اینستاگرام دستمزد بگیرید
اکنون می توانید برای دوست داشتن پست های اینستاگرام فقط در میلیون فرمول حقوق دریافت کنید. همانطور که در اینستاگرام دوست دارید این است که چگونه اینجا را دوست خواهید داشت و برای آن دستمزد می گیرید. پس از ثبت نام در حساب کاربری ما و ورود به اینستاگرام ، تعداد زیادی پست برای پسندیدن در اختیار شما قرار می دهیم. پستهایی را که دوست دارید برای پست هایی که دوست دارید مرور کنید. سپس فقط مواردی را که به اندازه کافی جالب هستند را لایک کنید. درست به همان صورتی که پست های جالب در اینستاگرام را دوست دارید. با پست های ارائه شده همانطور که در اینستاگرام انجام می دهید لذت ببرید. بعد از اینکه هر پست را دوست داشتید ، ما به حساب شما پول اضافه می کنیم.

ما توصیه می کنیم که شما فقط به خاطر کسب درآمد ، پست های بی شمار را دوست ندارید. این به این دلیل است که شما خود را قربانی هرزنامه ها می بینید. اینستاگرام از افرادی که فعالیت های زیادی را انجام می دهند مانند دوست داشتن تعداد زیادی پست که حتی به شما مربوط نمی شود ، خوشش نمی آید. در صورت انجام این کار ، اینستاگرام ممکن است حساب شما را به دلیل هرزنامه و نقض سایر شرایط و قوانین پرچم گذاری کند. Millionformula در شغل نقض قوانین و مقررات اینستاگرام نیست و بنابراین از چنین فعالیت هایی اجتناب می کند. اگر تنها چیزی که می خواهید این است که بدون توجه به تکرارهای زیاد پول بیشتری به دست آورید ، روی منو کلیک کنید تا راه های دیگر کسب درآمد را بیابید. Millionformula راه های بسیار دیگری برای کسب درآمد آنلاین دارد که هیچ خطری از ارسال هرزنامه یا مشکلی در تکرار زیاد ندارد.

چه کاری نباید انجام داد؟
به منظور حفظ استانداردهای کیفیت معتبر میلیون فرمول ، ما چند کار داریم که هنگام دوست داشتن پست های اینستاگرام نباید آنها را انجام دهید. مشتریان دوست داشتنی ما چیزی جز لایک با بهترین کیفیت از ما انتظار ندارند. آنها انتظار لایک هایی را دارند که از حساب های فعال اینستاگرام می آید. موارد پسندیده از حساب های فعال. آنها انتظار دارند که دوست داشته شود fr

از افراد واقعی افرادی که در واقع مطالب/پست های خود را جالب می دانند. نه افرادی که به خاطر کسب درآمد دوست دارند. بنابراین ، برای ارائه چنین لایک های با کیفیت به مشتریان ، ما چند قانون داریم که باید در هنگام دوست داشتن پست های اینستاگرام در فرمول میلیون رعایت کنید.

از حساب غیر فعال اینستاگرام استفاده نکنید. شما باید از حساب معمول اینستاگرام خود که معمولاً روزانه استفاده می کنید استفاده کنید. ایجاد حساب های غیرفعال جدید فقط برای استفاده در میلیون فرمول نیز بر خلاف شرایط و ضوابط ما است. ما در این مورد بسیار سخت گیر هستیم و به طور منظم حساب های اینستاگرام را که کاربران ما دوست دارند مورد بررسی قرار دهیم. اگر با این قصور درگیر شما شویم ، حساب فرمول میلیون شما را معلق می کنیم.
پسندها را حذف یا حذف نکنید. هنگامی که یک پست اینستاگرامی در millionformula را دوست داشتید ، نمی توانید بعداً برعکس موارد مشابه را حذف کنید. نباید به حساب خصوصی اینستاگرام خود بروید و موارد مشابه را حذف کنید. در غیر این صورت ، در صورت دست داشتن شما در این قصور ، حساب فرمول میلیونی شما را معلق می کنیم.
توصیه می کنیم همه پست ها را دوست نداشته باشید. توصیه MillionFormula این است که شما فقط آن پست های اینستاگرام را که مربوط به شما هستند دوست دارید و در واقع برای شما جالب هستند. توصیه می کنیم پست ها را بیهوده دوست نداشته باشید زیرا این کار پول بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. دلیلش این است که اگر پست های زیادی را بدون قید و شرط دوست دارید اینستاگرام ممکن است حساب شما را به عنوان هرزنامه پرچم گذاری کند.
پست های اینستاگرام را برای پول لایک کنید
درآمد شما از دوست داشتن پست های اینستاگرام.
با رفتن به بخش درآمد از قسمت پسندیدنهای اینستاگرام ، همیشه می توانید درآمد مورد پسند اینستاگرام خود را مشاهده کنید. این مجموع مجموع پولی است که با دوست داشتن پست های اینستاگرام به دست آورده اید. ما مبلغ تمام پست هایی را که دوست داشتید در اینجا قرار می دهیم. هر پست مبلغ متفاوتی به شما می پردازد. برخی از شما بیشتر از دیگران به شما پول می دهند. توجه داشته باشید که برای هر لایک دستمزد دریافت می کنید.

برای دریافت حقوق نیازی نیست پست های زیادی را دوست داشته باشید. این یک پرداخت "در هر مایل" نیست و بنابراین شما مجبور نیستید تعداد مشخصی از پستها را برای دریافت حقوق لایک کنید. تمام پول موجود در حساب شما به دلار آمریکا است. ما تمام به روزرسانی های سود شما را در زمان واقعی انجام می دهیم. به محض اینکه پست را دوست داشتید ، ما پول شما را در حساب شما به روز می کنیم. این امر به شما کمک می کند تا درآمد خود را در هنگام کسب درآمد با میلیون فرمول پیگیری کنید.

پرداخت و برداشت
ما بیشترین پرداخت های میلیونی را از طریق PAYPAL انجام می دهیم. پس از به دست آوردن پول کافی در میلیون فرمول ، می توانید درخواست پرداخت کنید و بلافاصله حقوق بگیرید. هنگامی که درخواست می کنید ، بخش پرداخت ما مطلع می شود و آنها به صورت دستی فعالیت های شما را در میلیون فرمول بررسی می کنند. این بررسی به منظور حفظ استانداردهای کیفیت ما با اطمینان از پیروی از دستورالعمل های ما همانطور که پست های اینستاگرام را دوست دارید ، کمک می کند. پس از بررسی موفقیت آمیز ، آنها بلافاصله پول شما را به حساب PAYPAL شما ارسال می کنند. نکته خوب درباره میلیون فرمول این است که ما پول شما را به تأخیر نمی اندازیم. از این رو با ما مجبور نخواهید بود روزها یا هفته ها منتظر دریافت حقوق باشید. به محض اینکه پول خود را تمام کردید ، همان روز حقوق دریافت خواهید کرد.

آیا می توانم لایک اینستاگرام خود را خریداری کنم؟
آره! شما می توانید لایک های اینستاگرام خود را در millionformula خریداری کنید. پست های خود را از افراد واقعی از سراسر جهان لایک واقعی دریافت کنید. بنابراین شما نیز می توانید پست خود را در میلیون فرمول لیست کنید و بسیاری از افرادی که از میلیون فرمول دیدن می کنند ، آن را مشاهده کنند. بسیاری از افرادی که آن را می بینند ، حساب شما و پست شما را با تبلیغاتی که شما به دنبال آن هستید ارائه می دهند. علاوه بر این ، مردم آن را دوست خواهند داشت و بنابراین شما موارد مورد علاقه خود را بدست می آورید. این بهترین مزیت میلیون فرمول است. این واقعیت که همه چیز واقعی است. بنابراین ، همه لایک هایی که دریافت می کنید واقعی و از افراد واقعی در سراسر جهان خواهد بود. علاوه بر این ، شما می توانید همه اینها را برای خود در میلیون فرمول ثابت کنید. برای خرید لایک اینستاگرام خود ، کافی است به وب سایت فروش ما Mediageneous بروید.

چه چیزی MillionFormula را قانونی می کند؟
در مورد فروش ، خرید و کسب درآمد از طریق خدماتی مانند بازدیدها ، لایک ها و نظرات YouTube ، مرز بسیار نازکی بین قانونی/اخلاقی/اخلاقی و غیرقانونی/غیراخلاقی/غیراخلاقی وجود دارد. علاوه بر آن ، مشترکان یوتیوب ، سرویس های توییتر مانند بازتوییت ، نظرات ، فالوورها و لایک ها. به طور مشابه ، خدمات اینستاگرام ، خدمات فیس بوک و موارد دیگر. با این حال ، MillionFormula هنوز یک شرکت بسیار اخلاقی و قانونی است که در فعالیتهای بسیار اخلاقی دخیل است. چرا؟ چرا MillionFormula در مقایسه با سایر شرکت های مشابه درگیر در فعالیت های مشابه در سمت راست مسائل قرار دارد. برای آگاهی از دلیل به صفحه زیر مراجعه کنید.

Instagram photos and videos



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698